Instagram

lördag 12 september 2009

Back in business

Sådär. Jag är tillbaka i arbete. Just nu sitter jag i ett av 1 777 rum på Hotell Cosmos i Moskva. Med en förkylning som stavas hosta, snuva och en släng av feber. Vad jag gör här ser du i lördagens Aftonbladet och efter det på bloggen.

Egentligen började jag jobba igen 31 augusti men de flesta av jobben har varit uppdrag som jag inte kan visa bilderna från än. Och så har jag känt ett behov av att fokusera på annat de senaste dagarna. Men nu passar det bra att starta om igen.

I vinter ska jag, Hövdingen och ALU-grabben bevaka vinter-OS i Vancouver. Riktigt roligt. Men fram till dess blir det en massa hockey, fotboll och säkert en del alpint och annat. Till imorgon: några bilder.

Utsikten från hotellet.
Dynamo Stadium är just nu i reparationsstadiet. Det behövs.
Ja... vad är det här?

En bild från förra veckan.

1 kommentar:

Jens sa...

Välkommen tillbaks. Kul att Ni får äran att vara med på OS.

Hare!

//Jens