Instagram

tisdag 21 juni 2011

I guldmålade stolar

Oj vilket kaos det blev första dagen. När jag landat, fått mitt bagage och kommer ner till tunnelbanan på Heathrow möts jag av två besked: stora reparationsarbeten på ett flertal linjer och en strejk som skulle inledas under kvällen. Det absolut enda jag hinner göra i jobbväg då är ett intervjutillfälle med Robin Söderling, resten av tiden sitter jag i olika former av transport.

Måndagen blev en ren produktionsdag som gick i ett med träningar, matcher och featurefotograferande. Men det kändes också bra att direkt göra bort några "måsten". Till imorgon har jag nämligen lite idéer på bilder som jag hoppas kunna genomföra. Förhoppningsvis finns det tid till det.


Och avslutningsvis måste jag bara visa den här bilden. Det är inte varje dag man ser ett gäng sportjournalister sitta på guldmålade stolar. Eller någon annan för den delen.

Inga kommentarer: