Instagram

lördag 1 november 2008

Alpin tillbakablick

Äh. Nu är jag sen med nästan tre timmar. Tänkte i alla fall blicka bakåt en helg. Den alpina tävlingen förra helgen var ju den första jag bevakade någonsin. Vissa rookie-misstag gjordes första dagen, men det kändes ändå sen som att man kom igen. Får se hur mycket man lärt sig i slutet av säsongen.

Tydligen ska det här vara en hyfsad storslalombild, har jag fått höra. Man lär sig alltid något.
Herrarnas träning.
Markus Larsson är på g.
Och... ibland är det bara snyggt.

I övrigt: fredagsmys med syrran (ej på bild), Anna, Jimmy och Kim. Trevligt.

Uppdatering: Kom på en sak. Någon hade tryckt in två klementiner i mitt brevlådeinkast när jag inte öppnade dörren idag (hörde väl inte). Är det inte historiens sämsta bus på Halloween? Kommer ihåg när mina föräldrar för ganska många år sedan, när det här fenomenet fortfarande var nytt, artigt sade nej vid dörren. Då tog det inte länge innan busungarna (de gjorde sig faktiskt förtjänta av det ordet) kastade ägg på husets andra dörr. Det "bus" jag "utsattes" för kanske var tråkigt, men det var i alla fall snällt i jämförelse.

Inga kommentarer: