Instagram

torsdag 9 april 2009

Nils grejar finalerna

Det har varit ganska lugnt på den fotografiska fronten de senaste dagarna. I alla fall sett till vad jag kan visa här på bloggen. Gjorde ett jobb igår som jag blev glad av. Mer om det nästa torsdag då det publiceras.


Innebandyjubel i tisdags.

Min vapendragare från Peking, tillika norrlandsbroder, Nils, bevakade finalerna i slutspelshockeyn. Färjestad vann ju som bekant över HV71. Två av hans bilder:

Jörgen Jönsson biter inte i det sura äpplet. Foto: Nils Jakobsson/Bildbyrån
Kalldusch för HV71. Foto: Nils Jakobsson/Bildbyrån

1 kommentar:

NickelKickel sa...

fan. jag stör mig på de där skridskorna bakom herr Jönsson. Men sändarejäveln strejakde ju. Trots nya batterier var det där den enda bilden av typ sju eller åtta som blixten slog på. Jobbigt läge. Ja ja.