Instagram

lördag 12 december 2009

Inte ens en kebab

Jag är glad över att jag har varit i Istanbul tidigare och då sett stan ordentligt. Den här gången lever jag nämligen på arenan, känns det som. Hittills har jag inte varit i närheten av stadens centrum eller ens en turkisk kebab. Mellan passen igår läste jag en bok (och blev intervjuad av turkisk tv, konstigt nog!), idag satt jag och gick igenom årets bilder. Jag har åtta bilder att skicka in till de olika tävlingarna som jag gillar skarpt. Sen får vi se hur många fler det blir till slut.

Nu är det dags för eftermiddagssessionen. Snipp, snapp, snut.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.. häärliga bilder!! Du råkade inte knäppa någon på Jakob Dorch??

maila gärna till mig isf på fanny.dorch@live.se..

Joel Marklund sa...

Jakob fastnade i sökaren några gånger. Ett mail är på väg!

ahlstedt sa...

lägg upp de bilder du skickar in till bild tävlingarna:) hade vart kul att se dom // c.ahlstedt