Instagram

måndag 7 juli 2008

Tillbaka från Gotland

Jag kom ju tillbaka till Stockholm som hastigast för att packa om väskorna. Dagen efter bar det av iväg till Gotland. Två dagar i Visby innan vi 16 personer drog till Fårö för att bada, spela strandfotboll och sola. Att överhuvudtaget befinna sig där var så skönt. Inget internet och oftast inte heller någon täckning på mobilen. Det hade varit en mycket lyckad semester om det inte vore för det här. Föraren var - jag. Efter att ha vuxit upp med hundar fullkomligen älskar jag dem. Att se en fin labrador lida på det sättet var inte roligt. Förhoppningsvis överlever den, men av vad jag fick höra idag hade den det tufft efter de långa operationerna.

Under minisemestern fick mina egna kameror stanna hemma, ersatta av en Iphone. Det funkar ibland.

Visby sommartid är ett skönt ombyte från jäkten hemma.
Jag INNAN den just nu grymma solbrännan.

Jag gillar raukens frilla. Hög och bullig.

3 kommentarer:

Camilla sa...

du är så stilig joel! =) synd om hunden, men den klarar sig säkert. don't you worry.

Joel Marklund sa...

Tack, Camilla! ;) Den klarade sig faktiskt. Snackade med ägarna nu och den hade precis fått komma hem.

Camilla sa...

åh, vilken tur att allt gick bra! hurra!