Instagram

onsdag 21 september 2011

Derby 2

Derby nummer två blev betydligt lugnare på insidan av arenan. På utsidan var det dock bråk mellan de olika falangerna och polisen. Det är tråkigt att det ska bli ett sådant fokus på säkerhet istället för spelet i sig.

Den största irritation från min sida var emellertid när jag och mina kollegor mellan andra och tredje perioden kom tillbaka och fann dörren LÅST. Där inne stod givetvis datorn vilket gjorde att jag inte kunde skicka iväg mina bilder. Till slut, efter många minuter och svordomar, kom till slut någon med en nyckel. De viktigaste bilderna hann skickas iväg men inte det fullständiga urvalet från perioden.

För övrigt kan jag tipsa om att klicka på bilderna i inläggen. Då blir de större men visas också i ett speciellt bildfönster på Blogger. Lite snyggare helt enkelt.

 

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag måste säga att dina bilder förgyller min vardag, fina färger, intressanta vinklar och genomtänkta budskap. Man blir glad i själen och vill bara ge sig ut och fotografera!
Du är en sann inspirationskälla.

Joel Marklund sa...

Oj, tack så mycket. Det var jättefina ord. Verkligen jättekul att höra att mina bilder ger inspiration.