Instagram

fredag 2 september 2011

Första arbetspasset efter semestern

Då har jag börjat jobba igen. Första arbetspasset är avklarat. Det var fruktansvärt ringrostigt och innebar extremt långa dagar och tidiga morgnar (vilket jag avskyr). De flesta jobb jag gjort under veckan var beställningsuppdrag för olika tidningar och kunder så de kan tyvärr inte publiceras här på bloggen.

Om man träffat mig under veckan har jag varit lite extra förvirrad (tog av misstag med ett 600mm-objektiv istället för 200-400 på hockeyn idag, det är bara... dumt), trött och stressad. Det är lite konstigt, att det ska vara samma visa varje gång man varit ledig i några veckor och inte rört kamerorna.

I övrigt så har jag hunnit bli intervjuad av ett fotomagasin under semestern. Mer om det när det blir aktuellt.

I början av veckan fick ett journalistgäng se den nya Stockholmsarenan - eller rättare sagt massor av betongfundament på ett arbetsområde.


Min kollega på Scanpix, Jan-Erik, lyfte på hatten åt bygget.


Och smygplåtade mig.


Och ikväll fick jag frysa lite i en ishall.

Inga kommentarer: