Instagram

måndag 7 november 2011

ÄNTLIGEN!

Sådär. Då har också jag tagit steget in i 2000-talet. Har nu en hemsida. Webbplats. Sajt. Vaddetnuheter.

Den är i alla fall inte gjord i Flash (så iPad och iPhone gillar den), har krävt många nätters kodtrixande men framförallt: den har samlat mina bästa bilder på ett ställe. Så det är med en känsla av lättnad och glädje jag låter den se dagens ljus. Min vana trogen har det dock varit extremt svårt att göra urvalen till portfoliosidorna och ta bort vissa bilder. Troligen är det väl lite för mycket. Jag får jobba på det där någon gång...

Men ja! Kolla in den här! www.joelmarklund.com. Och säg gärna till vad du tycker.

PS. Kolla gärna in mitt reportage från Lunik IX här. Världspremiär, typ.

Så här ser den ut.

14 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Man ser det direkt, utan tvekan... Sveriges bästa och mest ambitiösa sportfotograf!
Fint kompis, mycket fint!

Lars D sa...

Fan så snyggt Joel, du är duktig på alla plan.
/LarsD

Angelica sa...

Alldeles fantastiskt vackert är det!!!

Petter arvidson sa...

I mina ögon är du absolut Sveriges främsta sportfotograf, absolut! Helt fantastiskt, den hemsidan måste jag verkligen länka till!

/Petter

Björn Dalin sa...

Fantastiskt snyggt. Visst det är många bilder. Men alla håller HÖG klass.
/Björn

Jens L´Estrade sa...

Snyggt! Du är duktig Marklund!

Daniel Stiller sa...

Det är ju SLARV att du inte haft en egen hemsida innan! Har ju sett de flesta av dina bilder innan, men när man ser dem samlade såhär... IMPONERANDE produktion!
Och han är bara 26 grabben....

Åsa Sjöström sa...

Fint Joel! Verkligen världsklass på dina sportbilder!
Kram och tack för den goda chokladen förresten, har nog tyvärr glömt att tacka för den. Och hälsa Daniel :-)
Åsa

Joel Marklund sa...

Tack så mycket för alla era kommentarer! De värmer i hjärtat :)

Erik Åström sa...

Grymt jäkla snyggt!

Johan Marklund sa...

Helt otroligt fantastiskt. Jag blir lycklig när jag ser bilderna för de är så inspirerande, så nyskapande. Simhoppsbilderna skulle hävda sig väl på vilket konstmuseum som helst.

Fortsätt med det du gör, det gör mig glad.

Joel Marklund sa...

Tack också Erik och Johan! :)

Erik Nygren sa...

Snygg hemsida! Och grymma bilder!
Du verkar ha fått bättre ordning på det där temat :P

Erik Nygren sa...

Vet inte om min förra kommentar gick fram så ja skriver igen.

Snygg hemsida och GRYMMA bilder!
Du verkar ha fått lite bättre ordning på det där temat än jag har ;)
http://www.enfoto.nu