Instagram

onsdag 9 november 2011

Tack för alla kommentarer

Tack så hemskt mycket för alla mail, kommentarer på bloggen och Facebook om min sajt. Jätteroligt med all respons!

Jag hann dock inte suga på den karamellen så länge, snarare landade jag omedelbart i verkligheten. Måndagen var en av de stressigaste under året. Tillsamman med min kollega Carl täckte jag Fotbollsgalan. Bildbyrån är officiella fotografer för Fotbollförbundet och det innebär att vi har en hel del extra jobb backstage. När vi packade ihop efter måndagens monsterpass var det med lättnad i sinnet.

Just nu har jag Hövdingen på besök, om än bara en väldigt kort stund. Imorgon föreläser han på Biskops Arnö. Jag, som tjuvkikat på föreläsningen, kan bara uttrycka ett ord: imponerad.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Imponerad alltså. 5 min kvar till föreläsning!

Joel Marklund sa...

Jag har i och för sig sett alla hans bilder tidigare men det är en otrolig bredd i dem och kvalitet. Sen är han smart nog - till skillnad från oss många andra - att dokumentera vad han gör med film så att man får en bild av hur det verkligen ser ut i kulisserna på väg mot att bilderna tas.

Fast det har du sett redan nu ;)

Jessica sa...

Det var riktigt bra. Och ja, filmerna var något annat. Det blev ett kliv närmre.

Anonym sa...

Fina bilder!.