Instagram

onsdag 6 juni 2012

1 713

Det här blir sista inlägget med tennisbilder från Paris. Jag har ju gjort så många andra jobb efter den där veckan.

Jag kan i övrigt konstatera att jag i maj månad skickade in 1 713 bilder till vår bilddesk. Detta är alltså redigerade bilder som ska ut till våra kunder, i snitt blir det 55 stycken bilder per dag (!). Vanliga månader ligger motsvarande siffra på kanske 700... Fråga mig inte hur det gick till.

De närmaste dagarna plåtar jag golf för glatta livet, dessutom för första gången någonsin. En bildrapport utlovas.


Till sist kände jag mig tvungen att idka bildturism och ta en bild när jag har centercourten i bakgrunden. Detta är från den högsta möjliga fotopositionen. När solen går ner och skapar ett magiskt ljus inne på arenan är det inte så dumt att vara där uppe.

Inga kommentarer: