Instagram

torsdag 26 juni 2008

Semester och OS-planering

Igår var det OS-planering för mig, Nils Jakobsson och Daniel Nilsson, Bildbyråns team på OS i Kina. Sju timmar tog det och vi hann inte bli klara. Att mästerskapet är stort har man definitivt fattat, men det kommer nog att bli uppenbart där borta hur mycket mer jobb det är än man tror på förhand. Bara på pappret ser det tufft ut, och som alla vet blir det betydligt mer jobb på vägen.

I övrigt är jag mycket förvånad över SOK:s beslut att stoppa Veronica Wagner från OS. Hon gjorde toppresultat på SM, där jag följde henne, och har på sportsliga meriter varit kvalificerad. Det känns som en rutten soppa. Både för hennes och min skull (gymnastikbilder från OS blir sjukt bra) hoppas jag att SOK ändrar sig.


Veronica Wagner på SM.

Från och med idag är jag också på semester i två veckor. Bloggandet blir därför aningen sporadiskt.

Inga kommentarer: