Instagram

fredag 5 mars 2010

Årets bild

Jetlaggen tar grepp om mig och låter mig inte sova längre än till fem på morgonen. Den här dagen hade jag annars gärna sovit längre. Om några timmar är det nämligen avfärd mot Örebro och Årets bild där jag och Hövdingen, bland många andra, ska ta emot priser. För vilka bilder vet vi inte än, så lite spännande är det.

Bilden nedan är från i lördags då Daniel Biveson tävlade i snowboard. Vädret var fruktansvärt och det gick till slut inte att använda långa teleobjektiv eftersom de inte hittade fokus. Dimman blev så tjock att vi till slut inte såg när åkarna kom utan istället bara hörde deras svängar. Och ändå tävlade åkarna. Galningar.

4 kommentarer:

Jens sa...

Ha det så trevlig i Örebro! Det måste kännas tomt efter Vancouver. Du har gjort ett kanon bra jobb i OS och är värd medalj! Vem vann skägg tävlingen?

//J

Jens sa...

Stort Grattis till 2:a och 3:e platsen. Gillar starkt Phelps. från WC i Sthlm: http://aldrigstilla.blogspot.com/2009/11/simningen-avslutad.html

//J

Johan Marklund sa...

Stort Grattis, men bildtexten till Phelps är minst sagt skum: http://www.aretsbild.se/index.php?page=14b9007f399939&link_id=4b8f931421a98&&lang_id=0

MVH // JM

Joel Marklund sa...

Tack Jens! Daniel var överlägsen i skäggtävlingen. Knockout.

Tack Johan! Ja, med den där bildtexten vet jag inte riktigt vad som hänt. Mysko.