Instagram

tisdag 26 augusti 2008

Avslutningen

När jag lägger in det här blogginlägget är det tisdag, två dagar efter OS-avslutningen... Nils skulle ju såklart stressa iväg som ett skott efter att jag var klar med jobbet den dagen. Sanningen var den att han låg och sov när jag masade mig upp till marathon på morgonen och sen bara av farten betade av två till jobb innan avslutningen ägde rum på kvällen.

Vi drog i alla fall ut med gänget på Aftonbladet och avslutade OS på ett riktigt sätt. Dagen efter ägnades åt shopping, en sväng FÖRBI förbjudna staden (vi kom dit för sent för att släppas in) och vår egen avslutningsmiddag. Och hej hopp var det tisdag och dags för hemfärd, utan att ha rört datorn på ett och ett halvt dygn. När jag skriver det här har jag precis kommit hem till lägenheten i Stockholm. Jag är en idiot som inte går och lägger mig direkt, men om man har klarat av ett helt OS utan sömn klarar man av två timmar till...

Avslutningen ja... Lite av ett sömnpiller, tydligen inte alls lika mäktig som invigningen.






Inga kommentarer: