Instagram

fredag 19 september 2008

15 timmar sömn

Det är något konstigt med mig. Har varit hängig hela veckan. Igår lade jag mig och sov kl 02 (hyfsat normal tid enligt min mening) och vaknade inte förrän 15 timmar senare - kl 17! Då var det ju bara att konstatera att jag hade en halv timme på mig innan det var dags att dra till jobbet... Så, hejdå torsdag! Fredag kan bara bli bättre (även om jag ska upp om om mindre än fyra timmar).

Två bilder från jobben den här veckan (resten av bilderna är oskarpa, tack vare Canon).
Anledning för lång näsa åt Roger Melin, tränare i AIK?

Dick Tärnström, AIK:s stora stjärna. Varför han spelar där förstår inte jag.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Joel, du får inte jobba ihjäl dig! =) Det vore hemskt tråkigt tycker jag.

Joel Marklund sa...

Jobba ihjäl mig? Jag väljer att se det som att jag tänjer på gränserna. Mer spännande så.