Instagram

fredag 2 januari 2009

Dåligt

Vissa dagar funkar det helt enkelt inte. Allt man gör blir fel, eller ok, men så mycket sämre än vad det skulle kunnat bli. Eftersom det är beställningsjobb kan jag inte berätta vad det handlar om innan det publicerats (vilket i och för sig är inom några timmar i Sverige...), men nä... Det beror i och för sig på omständigheterna men det känns alltid som ett nederlag när man ser en bra bildidé och inte lyckas övertyga intervjuobjektet om att han/hon har tid för det. I det här fallet skulle den person jag tog en bild på hem till sin familj inom fem minuter, men varför fick då reportern den tid han behövde för intervjun?

Om jag ska ägna mig åt mer självömkan kanske jag publicerar en bild från dagen och mer förklarande text. Vi får se.

Jag vill för övrigt tacka alla de som hörde av sig till mig via telefon och sms efter den här nyheten. Jag bor inte på hotellet, däremot gjorde SVT:s team det. Men ändå, härligt att ni tänker på mig där hemma. Det värmer.

Nu: bilder från Sverige-Ryssland.

Räddning i luften.
Bam!
Han är stor som ett hus, Markström. Här räddar ha en chans från Filatov.

Nikita Filatov - Rysslands stora stjärna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Joel

Får vi ikke snart en bild oå din målboks.......
Tak for en rigtig god blog.

Venlig hilsen

Jens Dresling/Politiken

Anonym sa...

Jäkligt obehaglig brand. Såg Wikegårds video därifrån nu. Läskigt!

Kolla själv

Joel Marklund sa...

Hej Jens. Tack! Kul att du läser bloggen.