Instagram

onsdag 2 juni 2010

I sommarvärmen

Nu har jag varit hemma i strax över en vecka, tampats mot en förkylning men också njutit i solskenet. Den här tiden på året är väldigt lugn för oss. Allsvenskan i fotboll tar ledigt under fotbolls-VM och övriga idrotter går på sparlåga. I lördags mötte dock Sveriges fotbollslag Bosnien-Hercegovina. Hälften av matchen satt jag med rejäla teknikproblem (gemensam nämnare: uppkoppling mot internet), vilket såklart var otroligt frustrerande, men eftersom vi var tre man på plats gick det an att jag bara fotograferade halva matchen sett till tid. En timme innan hade jag väldigt hastigt bevakat en damfotbollsmatch - i 25 minuter. Den dagen satt andan i halsen.

På lördag väntar Stockholm Marathon - premiär för mig. Jag tänker INTE springa vid sidan om i alla fall. Vi får se hur det går.










Inga kommentarer: