Instagram

fredag 3 december 2010

Ork

Just nu är livet väldigt tufft. Så därför har jag inte orkat blogga på ett tag. Och egentligen har jag inte ork till det nu. Men jag försöker ändå.

Det här har hänt på jobbfronten: Jag befinner mig Östersund och fotograferar skidskytte för första gången i mitt liv. Det är väldigt svårt. Och kallt (-20 grader igår). Bilderna nedan är från damernas 15 km-lopp, en träning, en presskonferens och till sist en hockeymatch då jag haltade mig genom kulvertarna i Hovet (därav bara bilder ovanifrån). Bilder från gårdagen kommer i ett senare inlägg.

4 kommentarer:

Petter arvidson sa...

Toppen bilder som vanligt! :)

Lix matte sa...

Inte kul att höra att livet är tufft nu, men jag hoppas ändå att du får en underbar helg med tid till vila och skratt!
Som vanligt - sjukt bra bilder, gillar skidskyttebilderna skarpt! :)

Unknown sa...

Dina bilder är lika intressant som vanligt att följa. Även om det inte är idrott som jag gillar mest. Tråkigt att du skulle bli skadad.

Martin sa...

Vilken klockren bild du fick till med den nedersta bilden.