Instagram

tisdag 17 juli 2012

Juni

I juni så...

... såg jag Arne Hegerfors sitta omgärdad av fint ljus i SVT:s EM-studio.


... spöade de svenska basketdamerna Spanien på hemmaplan.


... gjorde jag några jobb för Dagens Industri.


... satt jag i den varma solen i Vällingby och bevakade en tämligen ointressant match.


... tog baskettjejerna ytterligare en fin skalp - denna gång mot Tyskland.


... klättrade jag i takhöjd på Globen när senior-VM i bordtennis utspelades.


... ville vädret leka "svensk sommar" när en seglingstävling gick av stapeln i Stockholm.


... monterade jag en remote bakom ett fotbollsmål, som för typ hundrade gången i år inte gav utdelning.


... åkte jag till Norrköping för sim-SM. Mest regnade det, korta stunder var det trevligt med sol och snyggt ljus.

1 kommentar:

Peter Holgersson sa...

Kul att se din sammanfattning! Måste läsa mer bylines i DI ser jag :-)