Instagram

tisdag 6 november 2012

Comeback

"Lever du?", "Vad har hänt med bloggen?", "Jobbar du mycket eller?"

Frågorna har kommit från en massa olika håll. Och mitt korta svar har hela tiden varit: jag har inte haft tid att blogga. Jag har nämligen aldrig tidigare jobbat så hårt, under så lång tid.

Dessa senaste månader har stundtals varit helt bisarra. Det har kunnat vara resor, matcher, uppdrag, administrativt arbete och annat, 12-16 timmar per dag, tre veckor i sträck utan en dag ledigt mellan. Men nu börjar jag se en ljusning. Och jag klagar absolut inte, snarare konstaterar. Tillsammans med mina kollegor på Bildbyrån har vi gått igenom ett otroligt halvår, minst sagt.

Den allsvenska fotbollssäsongen tog i söndags slut och med den mycket arbete. Malmö FF hade en chans att ta guld, likaså var det den sista allsvenska matchen som skulle spelas på Råsunda innan arenan pensioneras. Därav den speciella kameravinkeln från taket på södra läktaren.

I mån av tid kommer jag den här veckan att försöka göra en återblick på de gångna månaderna och leta fram guldkornen som inte fått publiceras på den här bloggen.

En comeback helt enkelt, som man säger i sportvärlden.

3 kommentarer:

Peter Holgersson sa...

Uppskattad återkomst! Och grymma bilder som alltid :-)

Unknown sa...

Snyggt som vanligt Joel :)

sportskjutaren sa...

Härligt att se din återkomst :)
Har verkligen saknat ditt bloggande och all inspiration den ger.