Instagram

söndag 11 november 2012

Stockholm Open

I oktober så gick Stockholm Open av stapeln i Kungliga Tennishallen i Stockholm. Jag har bevakat den här turneringen fem år i rad - känns helt sjukt när jag tänker på hur snabbt tiden går.

Det här året var jag emellertid där väldigt få dagar. Intresset kring tennisen är inte på topp just nu med Robin Söderling fortfarande skadad. Om han inte kommer tillbaka snart är det frågan om vi kommer att fortsätta åka på de internationella tennisturneringarna i framtiden. Utan en svensk världsstjärna i sporten har vi svenska medier tyvärr inte mycket unikt att göra som vi inte får via internationella byråer.


Och så här ser jag tydligen ut när jag kryper ner för att hitta en speciell vinkel. Tack till Magnus Förnberg för bilden.

1 kommentar:

Peter Holgersson sa...

Favoriterna är den tagen från golvet, med bollen uppe till vänster och multiexponeringen :-)