Instagram

fredag 21 november 2008

Jimmy och Adidas

I måndags, tidigt på morgonen, plåtade jag Marcus Berg och några andra lirare för Adidas. Helt plötsligt dyker Jimmy Wixtröm upp (jag fick i och för sig veta om det strax innan...) och ska göra ett bakom kulisserna-nedslag. Och vilken bild går då i tidningen? Den här:

Foto: Jimmy Wixtröm.

Tack för vidvinkeln, Jimmy. Verkligen. Mitt huvud är fem gånger större än Marcus Bergs.

Bilder från plåtningen kommer till bloggen... när bilderna blir officiella = har ingen aning.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en 1D MK III eller 1Ds MK III du plåtar med?

/frekvent läsare.

Joel Marklund sa...

Det är en 1D Mk III. Lite på gränsen när det gäller sådana här jobb. Men det funkar.

Anonym sa...

Har du fixat skärpan på din Mk III:a?

Anonym sa...

Aha ok! Jag plåtade med en 1D mk III förut men nu väntar jag på min beställda 5D MK II :) Ja skärpan är på gränsen till acceptabel i studio men om man använder fast gluggar blir det ok inbillar jag mig.

Joel Marklund sa...

Anonym: Nope. Väntar på min SJÄTTE Mark III nu. Det är så sjukt dåligt.

Jake: Jag tror den nya 5D:n piskar 1D Mark III i användning i studio.

Anonym sa...

Det är katastrof. Ligger efter, är inne på min tredje nu, tur det finns oskarp mask! Hur mkt skärpa har du på den bildstilen du kör, man kan ju ställa in mellan 0-7?

Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Grabbar, det är dags att ta steget.. /N