Instagram

måndag 17 november 2008

Sova, sova, sova

Kom hem från Levi ungefär halv ett i natt. Kort sömn i några timmar, sen upp för ett uppdrag som började 07.30. Efter det hem för en lunch, sömn i en timme och fotbollsgalan på kvällen. Väl där var min uppgift att vara poolfotograf (officiell fotograf, typ) och BARA ta bilder framför en fond och vid enstaka tillfällen sticka ut näsan för att plåta scenen från typ en mils avstånd.

Jag ska inte vara för gnällig, men det finns en anledning till att jag är glad att galorna bara är en gång om året. Nu - sömn!

Zlatan blev historisk.
Jessica Landström kan både kyssa pokalen och titta mot kamerorna.

Pelés och Zlatans kram rev ned applåder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag arbetar som redaktör och undrar om det är möjligt att köpa loss bilder av dig?
Hittar ingen kontakinfo till dig så jag skriver en kommentar.
Hör gärna av dig till mig: linda.eriksson(at)provisa.se

Ha det gott!
// Linda

Anonym sa...

Hej Joel. Tittar in på sidan för tredje gången. Kul att se vad du håller på med.
Hoppas vi får tillfälle att jobba tillsammans fler gånger.

Hälsningar Jocke

Joel Marklund sa...

Hej Jocke. Kul att du tittar in! Vi får höras senare om vi kan synka ihop något jobb uppe i Norrland. Vore skoj.

Anonym sa...

Hej Joel,

Grattis till dom snygga bilderna i Aftonbladet från Guldbollen. Undrar om det är möjligt att köpa bild #9 (i aftonbladets bildextra) med Zlatan, Pele och Lennart Johansson, det är nämligen min kusin som står till vänster om Zlatan.

Med bästa hälsning,

Rasmus Hammar
hammar@free.fr