Instagram

måndag 10 maj 2010

Tillbaka

Okej. Nu sparkar vi igång den här bloggen igen. Livet går ju faktiskt vidare. Det har blivit mycket hockeybevakning den senaste tiden.

Först den avgörande matchen i SM-finalserien.






Sen några dagar med LG Hockey Games.















Dessutom har jag hunnit med att göra en sista återblick på bilderna från OS. Och då hittar jag den här bilden. Jag och Pontus Lundahl på Scanpix står diskret (eh... nej) med våra 600mm-objektiv och tar bilder av kungafamiljen. Helt plötsligt tar prinsen upp sin kamera och siktar mot oss och trycker av. Humor.


Haha! Nu får de smaka sin egen medicin.

Och i vanlig ordning måste jag tipsa om min emintena kollega Daniel Nilssons blogg. Den här återblicken är fantastisk.

7 kommentarer:

lina sa...

Ölbilden Joel! Ölbilden! Fantastisk!

André sa...

kul att du döpt bilden på prinsen till cp.jpg =)

följer din blogg med avund!

MVH
André

Jesper Mattsson sa...

Efterlängtad comeback!

Linda sa...

Är helt inne på Jespers linje -
Efterlängtad comeback! :)
En ren fröjd att njuta av ditt ögongodis, tack å bock! :)

Håkan sa...

TACK! Välkommen tillbaka. Håkan

Daniel Nilsson sa...

Kämpa på i Deutshland!

Jag håller med Lina...ölen är grym!
Och det känns som att där är någon som kan behöva tandställning i Hv 71!

Joel Marklund sa...

Lina och Daniel: Tack! Men det är ju faktiskt läsk ;)

André, Jesper, Linda och Håkan: Kul att ni följer bloggen! Jag ska göra mitt bästa för att hålla den uppdaterad.