Instagram

tisdag 24 februari 2009

Är det inte roligt får man göra det roligt

Jag skulle ju försöka mig på en längre sammanställning av alpina VM, skrev jag i något tidigare inlägg. Men det kanske är bäst att göra det kortfattat: vi hade kul, trots vädret och de uteblivna svenska framgångarna. Det blir ju vad man gör det till.

Jag, Jenny Modin (Aftonbladet TV), Johan Anderberg (TV4), Patrik Thornéus (Aftonbladet) och Magnus Andersson (TV4) är glada trots ovädret.
I buss på väg mot en varmare tillvaro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

En kommentar som egentligen inte har med detta inlägg att göra utan dina bilder i allmänhet:

Först och främst är alla bilder riktigt fina och jag gillar dom skarpt! Alltid tekniskt perfekta och bra vinklar.

Det jag däremot undrar över är en redigeringsdetalj som återkommer i dina bilder samt även i bloggarna du länkar till.

Det är den extrema kontrasten tänker jag på. Med rejäl mättnad. Jag vet inte riktigt hur ni gör det...

Exempel:
http://1.bp.blogspot.com/_vOew_q2LVi0/SXkSLkxz4FI/AAAAAAAAA04/fXUAaTdu2Jc/s400/malvakt3.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_vOew_q2LVi0/SUhQUBJ8OvI/AAAAAAAAAuk/sG8G856fg0o/s1600-h/bolt.jpg

Verkar som det är någon teknik dom lär ut på biskops arnö, eller var ni nu studerat.

Lust att skriva några rader om den?