Instagram

lördag 3 oktober 2009

En sen fredagkväll

Fredag kväll var det NHL-premiär i Stockholm. Detroit mötte St Louis sent, klockan nio på kvällen. Det innebar att jag inte var färdigjobbad förrän efter ett på natten.

Men min dag började långt tidigare. Klockan halv elva på förmiddagen hade jag ett möte med representanter för NHL. Eventuellt godkännande av min målkamera stod på agendan. Efter att ett flertal personer inspekterat installationen godkändes den. Jag hade planerat att ha den i det mål som Detroit anföll mot i två perioder, givetvis eftersom jag utgick från att de skulle vinna. Det gjorde de inte. Men det blev bra bilder ändå.

Lördag kväll är det dags för det andra mötet lagen emellan. Jag är där då också.

Jubel efter 2-1.
2-1-skottet.
2-1-målet från målet sett.

Pang sa det bara!



Matchhjälten Paul Kariya tillsammans med målvakten.

4 kommentarer:

Sevve sa...

Bilden på Kariyas 4-3 måste du skicka i större format :) Samt alla andra foton på Kariya :D

Sevve sa...

För övrigt tippade jag 4-2 till St Louis, så hade du frågat mig hade du haft kameran i rätt mål ;)

Mikael Sundberg sa...

Superbra bilder som vanligt :-) Ser fram emot bilder från igår.. Synd att det blev fiasko för Detroit då jag hejar på laget.

Anonym sa...

Är inne på wwww.gimedia.se hemsida och hittar din där.
Gustav har gjort min hemsida och bloggens utformning. Nu ligger vi alla på hans sida.
Du fotar verkligen i farten
Rörelse in och i dina bilder.
Kul att du har sport som specialintresse, kroppar i rörelse är även mitt intresse. teckar mycket kroki och där mäste man vara snabb med linjerna.
Har du hållit på länge med foto?
Ha det fint i höstens färger och lycka till med dina bilder/Berit sinnermark
www.beritsinnermark.se