Instagram

tisdag 3 maj 2011

Felpassningar

Jag om min kollega på Scanpix, Fredrik Sandberg, stod och beklagade oss över det otroligt tråkiga svenska spelet idag. Dåligt spel = dåliga bilder. Det blev några sköna bilder som jag är nöjd med till slut men det är frustrerande ibland när man väntar på chanserna och det enda man ser är felpassningar och dåliga beslut. Innan dess hade jag hunnit med en period USA-Norge. Där var det bättra utdelning med fyra mål i den sista perioden.

Förhoppningsvis blir det roligt att jobba på onsdag då Tre Kronor möter USA. Samma dag ansluter Aftonbladets fotograf Jimmy Wixtröm hit till Kosice. Nog om det. Nu är det definitivt dags att sova.

2 kommentarer:

Hockeysmurf sa...

Näst sista och sista "svensk-bilden" gillar jag!
Hoppas och tror det blir bättre fart på onsdag! Hoppas också (innerligt) att jag orkar hålla mig vaken hela matchen haha!
Ha en underbar dag!

Joel Marklund sa...

Kul att du gillar dem. Bilden där han stoppas upp handsken mot glaset är min favorit.