Instagram

söndag 21 februari 2010

Ännu en dag

Ännu en dag i detta OS är avverkat. På förmiddagen satt jag längst uppe i en skicrossbacke och mådde som en kung. Fantastisk utsikt och solen sådär skönt brännande i ansiktet. Det var ett ett få lugna tillfällen under detta OS som jag verkligen kunde njuta av. Bilderna blev också bra även om arrangörerna har spänt upp ett nät i bakgrunden på den givna vinkeln. Det gör det betydligt svårare att få till en ren bild. Fotograferna surade gemensamt över detta. Som sig bör.

Imorgon ska jag upp igen i backen. Jag hoppas på sol och att jag till dess har hittat ett stativfäste. Varför? Det ser ni på bloggen senare. Nu ska jag sova. I tre timmar.

Jag vet att frågan kommer så jag svarar redan nu: bilden ovan är tagen med en lensbaby.




Och givetvis blev det också en del skridskor och hockeyträning (men de bilderna är så tråkiga att jag skippar dem).


Inga kommentarer: