Instagram

lördag 13 februari 2010

Ett sömnpiller

Det blev spring, stress och svett idag också. Jag och Nisse åkte tillsammans ut till arenan där invigningsceremonin skulle hållas. Till den behövdes speciella biljetter. Daniel, som kom direkt från Whistler till arenan, var tvungen att få en av de här biljetterna av mig. Problemet var att vi hamnade på helt olika delar av arenan med olika säkerhetsbehörigheter. Efter att ha sprungit runt arenan två gånger fick vi till slut in Daniel med hjälp av en fantastisk volontär. Jag hann dock knappt träffa pojkarna innan de tog sitt pick och pack och drog tillbaka till Whistler.

Invigningen då? Ett sömnpiller. Riktigt, riktigt dåligt. Aftonbladet Lasse Anrell sågar den rejält. Samma Anrell går förbi mig i presscentret idag och hojtar "Idiot!" Jag idiotar givetvis tillbaka. Det får helt enkelt räknas som vår första hälsning under det här OS:et.









Inga kommentarer: