Instagram

måndag 15 februari 2010

Puckelpist

Jag börjar med det gnälliga: Kassa fotopositioner, puckelpist för första gången, dåliga svenska prestationer och en helvetesklättring.
Det bra: Till en början fint väder, varmt (kan även vändas till något negativt) och att det var roligt!

Det var länge sen jag svettades så här mycket. Redan när jag skulle ta mig till bussen svettades jag, bärandes på ett 600mm-objektiv, tre kameror och övrig packning. Sen skulle jag ta mig upp för en backe med närmare 29 graders lutning med all utrustning. Fram till klockan tio på kvällen är det enda jag äter en frukost och några chokladbitar. Så nu är jag HELT SLUT. Jag säger god natt. Eller god morgon, för er hemma i Sverige.







3 kommentarer:

Anonym sa...

Borde inte alla dina bilder bli utsedda till världens bästa sportbild? Jag menar, du piskar ju årets vinnare av "bästa sportbild" varje dag där borta. Kul att läsa din blogg och se bilderna. De är som alltid bra.

hälsningar

Patrik Boström

Joel Marklund sa...

Äsch då! :)

Unknown sa...

Jättefina bilder! :)